Nieuwe functie

Momenteel ben ik nog steeds een beetje huiverig omdat ik eigenlijk nog steeds niet helemaal weet waar ik aan toe ben maar ik heb blijkbaar momenteel een andere functie gekregen. Of tenminste, ik heb er een functie bij gekregen.

Ik ben namelijk sinds kort toegetreden tot het Tier 2 team van Kinepolis voor de Benelux. Wat houdt dit in vraag je je dan misschien af. Nou, dat is eigenlijk best simpel om uit te leggen. Het is onderdeel van onze technische dienst waarbij de helpdesk telefoontjes binnenkomen.

Maar het is meer dan alleen telefoontjes beantwoorden. Met het overstappen naar een nieuw TMS is de helpdesk ook verantwoordelijk voor het controleren van de voorstellingen, of de content aanwezig is, of de KDM’s aanwezig zijn (zodat de films kunnen spelen) en of er geen fouten zijn gemaakt bij andere afdelingen zodat de films probleemloos kunnen afspelen.

Nu zit Kinepolis natuurlijk in meerder landen en worden er meerdere talen gesproken in de Benelux maar samen met nog twee anderen zullen wij drie dagen in de week de Nederlandstalige helpdesk bemannen. Op die manier kunnen theaters toch op relatief drukke dagen steun krijgen terwijl op andere dagen een internationaal team de helpdesk zal bemannen en men natuurlijk ook altijd op het eigen technische team kan vertrouwen in de theaters zelf.

Het belooft in ieder geval een hele bijzondere uitdaging te worden en ik ben Kinepolis dan ook heel erg dankbaar voor het feit dat zij mij hebben gevraagd hiervoor. Het geeft een gevoel van vertrouwen aan mij en ik zal dan ook mijn best doen om er voor te zorgen dat ik mijn collega’s zo goed mogelijk zal proberen te helpen (ondanks dat tijdens mijn MBO opleiding de telefonische helpdesk niet mijn meest favoriete klus was 😉 ).


Tagged: , ,